Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Odstąpienie od umowy sprzedaży może dotyczyć wszystkich albo niektórych Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeżeli po dostarczeniu towaru Klient otworzył zapieczętowane opakowanie.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep o swojej decyzji pocztą elektroniczną: contact@willcare.pl w drodze jednoznacznego oświadczenia (formularz oświadczenia odstąpienia od umowy).
Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Sklep zwraca wartość produktów, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży. Zwrotu płatności Sklep dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez 5 Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem.
Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres Willcare Group Sp. z o.o. (ul. Południowa 3, 62-002 Złotkowo) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano o odstąpieniu od umowy.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.