+48 664 148 002
14 dni na zwrot
Darmowa dostawa na wszystkie produkty powyżej 150zł
Rejestracja
Twój koszyk:
0,00
0

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.


3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

WILLCARE GROUP sp. z o.o.
Morasko 11A

61-680 Poznań

Uwaga: W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotu lub reklamacji zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WILLCARE GROUP sp. z o.o.
Morasko 11A

61-680 Poznań

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Aby pobrać wzór formularza kliknij poniżej:

Formularz reklamacyjny - kliknij aby pobrać
Formularz zwrotu - kliknij aby pobrać

Newsletter
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl